Aquest
estiu neix CultHunter’s Manual, una publicació que analitza l’evolució
dels moviments artístics i culturals i els adapta per crear noves
propostes de valor innovadores i úniques que es poden aplicar a les
organitzacions. Aquest manual, que es publica bimensualment, està
realitzat per experts en tendències culturals i recopila noves
pràctiques detectades per artistes i experts de diferents països i
continents.
El CultHunter’s Manual, que es pot adquirir en format digital a través de la plataforma www.culthunting.com,
és una publicació dirigida a interessats en els nous moviments
culturals però sobretot a aquells directius amb interessos per innovar a
la seva organització. El CultHunter’s Manual proporciona idees, basades
en casos d’èxit internacionals, per innovar i transformar les
organitzacions. Per exemple, els lectors poden comprovar com les noves
tecnologies s’han aplicat a processos creatius en el món de les arts
escèniques i aplicar-ho en la creació de producte.
Cada número, una temàtica
El CultHunter’s Manual es publica cada dos mesos i tracta diferents
temàtiques culturals. A data d’avui ja s’han publicat els dos primers
números del Culthunter’s Manual.
El primer analitza la vinculació d’art i tecnologia i acosta a les
empreses com s’ha innovat en el món de l’art visual, l’arquitectura o el
disseny gràcies a les noves tecnologies i convida als lectors a
aprofitar aquestes tendències en les seves organitzacions. Han
col·laborat en aquest número, entre altres, Tomás Díez (director de Fab
Lab Barcelona), Enric Pladevall (escultor), o Pep Salazar (expert en
industries creatives).
El segon CultHunter’s Manual fa un zoom de les tendències en arts
escèniques, concretament en teatre, circ, dansa, música i òpera.
Persones de la talla de Cesc Gelabert (ballarí i coreògraf), Emmanuelle
Hébert (Consellera d’Indústries Creatives de Montreal), o David Ymbernon
(artista visual i escènic), ens parlen de com evolucionen les formes de
participació del públic, la innovació en la posada en escena i la
irrupció de nous formats de representació.
El següents temes tractats seran Literatura, Cine i Audiovisual, i Gastronomia.
Un projecte de CultHunting
El CultHunter’s Manual s’emmarca dins de CultHunting, una proposta
transversal que pretén resoldre els nous reptes de les organitzacions a
través de la força transformadora de l’art i la cultura. El CultHunter’s
Manual pren lògica com una publicació que recull propostes pensades per
a gestors i líders empresarials de diferents sectors que volen
adaptar-se als canvis socials i beneficiar-se dels impactes positius que
l’art i la cultura poden tenir en les organitzacions.
Per a més informació o per sol·licitar el CultHunter's Manual, posa't en contacte amb:
Marian: marian.abrines@aportada.com
Genèric: info@culthunting.com
|
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada