Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web
Google Analytics s'ha
convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci
accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres
clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les
futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).
En aquest seminari s'explicarà a fons com podem treure el màxim profit d'aquesta eina
Metodologia:
- Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
- Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Adreçat a:
Persones i empreses del sector cultural i
creatiu que no coneixen Google Analytics, o aquelles que ja
l'utilitzen, però volen ampliar els seus coneixements per optimitzar-ne
l'ús.
HORARI i ESPAI
Dimecres, 18 de novembre, de 9h a 14:00 h..
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
Taller pràctic amb ordinador a temps real!
Atenció:
per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador
portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d'alimentació
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
1. L'analítica web com a eina estratègica.
Com es planifica i configura Analytics per arribar al ROI.
Com es planifica i configura Analytics per arribar al ROI.
2. Opcions generals.
El tauler de control com a eina bàsica; la punta de l'iceberg.
El tauler de control com a eina bàsica; la punta de l'iceberg.
3. Configuració d'objectius i metes.
Com es defineixen objectius clars, que funcionin, fins a controlar la visualització del redireccionament (funnel).
Com es defineixen objectius clars, que funcionin, fins a controlar la visualització del redireccionament (funnel).
4. Configuració de segments avançats.
Com se seccionen les dades de Google Analytics, es fan proves i s'obtenen resultats molt precisos.
Com se seccionen les dades de Google Analytics, es fan proves i s'obtenen resultats molt precisos.
5. Configuració de perfils i filtres.
Com es defineixen les especificacions per supervisar el trànsit d’un mateix domini. Des dels perfils bàsics fins als filtres personalitzats avançats.
Com es defineixen les especificacions per supervisar el trànsit d’un mateix domini. Des dels perfils bàsics fins als filtres personalitzats avançats.
6. Informes personalitzats: creació d'un quadre de comandament.
Com es defineixen i configuren informes per crear un quadre de comandament personalitzat.
Com es defineixen i configuren informes per crear un quadre de comandament personalitzat.
7. Analytics a fons; el més usual. Ajuda i recursos addicionals.
PONENT
Víctor de Francisco. Va
ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els
seminaris oficials d'AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar
Leader), i n'és professional autoritzat des de l'any 2005. Llicenciat en
ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en
finances i màster en gestió d'Internet per l'Institut Català de
Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç
internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món
d'Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç,
patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o
l'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).
Taller pràctic de xarxes socials
Veurem principalment com funcionen Facebook i Twitter, quines
aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions.
En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a
conèixer el nostre negoci.
Objectius
Capacitar el participant perquè pugui gestionar la imatge de la seva
empresa a les xarxes socials, així com treure'n el màxim profit.
Metodologia
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes
socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en
la comunicació de les seves empreses.
Atenció:
per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador
portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
HORARI i ESPAI
Dijous 19 de novembre, de 9:00h a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
Aforament limitat. Una persona per empresa o entitat. 48 places disponibles.
Montserrat Peñarroya
Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa
Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors
d'Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha
estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses
relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i
d'eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola
de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF -
ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a
la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La
Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència
Catalana de Turisme, entre altres.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada