|
|
Curs de Coaching actoral per a cantants.
amb Xavier Albertí, Director de teatre i músic Una peça i un concertant. Es treballarà sobre la comprensió del text, la dramatúrgia, el context històric de la creació, el recorregut emocional, el suport tècnic expressiu i les estratègies de recepció de la peça escollida per l'alumne.
Dates: 30 de novembre de 2014, 9 i 10 de gener de 2015.
Horaris: matí (10-14h) i tarda (16-20.30h) Concert final: Dissabte 10 de gener a les 21h |
|
El Planter: Frozen, el musical.
Curs semestral
amb Mar Monegal, Paula Malia i Celeste Ayus Només queden places disponibles per nens (de 7 a 11 anys)! Cada dissabte de 10h a 12h, de novembre a març. + informació |
|
Shiatsu Moviment - Contacte Viu
Curs formatiu amb amb Cristina Hernando Dirigit a persones interessades en aprendre els fonaments del Shiatsu com a eina de relació terapèutica i de contacte, tant a nivell pràctic com a teòric. El nivell s'equipara al primer curs de qualsevol formació de Shiatsu, i es reconeix acadèmicament com a tal. De novembre a juny. Els dimecres de 19:30h a 22h. + informació |
|
Trobada amb Edgar M. García-Rivera
Presentat per Joan Lluis Bozzo i Joan Vives
Dimarts 14 d'octubre a la Sala Orwell (c/Bailèn 23)
Parlarem
sobre la tècnica d'actuació de la "Imaginación Relativa" i sobre el
"Teatro Repertorio Universidad de Puerto Rico", la seva companyia de
Teatro Residente on col·laboren estudiants amb professionals d'alt
nivell.
"Visualizar este proceso de creación (de personaje) como la combinación de elementos químicos
en un balance perfecto depura el conocimiento y la comprensión de la
multiplicidad de dimensiones humanas cuando se representa un personaje
frente a una audiencia. Aunque parece complejo, es con elementos
minimalistas colocados sobre un escenario -como dos sillas y un cajón-
que el actor puede lograr un resultado más puro y, por supuesto, más
efectivo. Esto se produce por medio de la imaginación relativa, que incorpora a estos elementos minimalistas el uso de los instrumentos básicos del actor (voz, cuerpo, emociones, intelecto e imaginación) para la construcción y ejecución de un personaje que sirve, de manera cabal, a una creación dramática."
Dos sillas y un cajón: el actor y la imaginación relativa
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada