Les claus de la comunicació cultural. Vols ser notícia i gestionar amb èxit la teva imatge?
Tradicionalment els mitjans de comunicació han estat cabdals per a la
difusió i coneixement de qualsevol expressió artística. Les relacions
entre els professionals de la comunicació i de l'àmbit cultural han
estat molt estretes. Actualment les coses estan canviant i les
redaccions -tant de diaris com de mitjans audiovisuals - s'han vist
immerses en grans canvis i han nascut nous mitjans.
Vols saber què està passant als mitjans de comunicació? Com ha canviat
la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer del teu projecte una
notícia? Com has d'actuar en cas d'una mala notícia o crisi
comunicativa? Quines estratègies creatives tens a l'abast per destacar
entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui dia?
Sessió adreçada a gestors
i gestores culturals, responsables de comunicació i a tots aquells
professionals interessats a conèixer les rutines periodístiques i les
noves tendències en la comunicació cultural.
HORARI I ESPAI
Dimarts 6 d'octubre, de les 10:00h a les 14:00h.
Sala d'actes de l'Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.
09.45h- 10.00h. Registre d'inscripcions
10.00h - 12.00h. Introducció teòrica i dinàmiques participatives
- Com ser notícia als mitjans de comunicació
- El rol de portaveu: claus de la comunicació eficient
- La gestió de la comunicació en casos de crisi
- Noves estratègies en comunicació cultural
12.00h - 12.30h. Pausa cafè
12.30h - 13.00h. Casos d'èxit nacionals i internacionals
13.00h - 14.00h. Taula rodona. Periodistes
de diversos àmbits expliquen com sorprendre a través de la comunicació
des de la cultura, què els interessa, què és notícia
- Nacho Orovio. Cap de secció de cultura de La Vanguardia
- Andreu Gomila. Director de Time Out
- Anna Pérez Pagès. Directora programa Àrtic de BTV
- Bernat Puigtobella. Director del Núvol
Ponent
Cristina Salvador Branera. Directora
d'aPortada. Llicenciada en Ciències de la Comunicació (Periodisme) per
la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Relacions
Internacionals al CIDOB, formació d'administració d'empreses a EADA.
Directora de comunicació de la Fundació Josep Carreras de 1996 al 2000.
20 anys d'experiència en els àmbits de la comunicació corporativa,
formació en comunicació, relacions públiques, responsabilitat social
corporativa i gestió cultural. Vicepresidenta de l'Associació de
Comunicació interna i del Cercle de Cultura, Membre de la Comissió de
gabinets del Col·legi de Periodistes i membre del consell assessor de la
Fundació Factor Humà.
|
COMPARTEIX-HO |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada