Màrqueting cultural. Relacionar-se amb els públics
El Departament de Cultura, mitjançant l'SDE, col·labora a les jornades professionals* que organitza la 18a Fira Mediterrània de Manresa, amb una proposta in/formativa que planteja els nous reptes del màrqueting en l'estratègia de públics.
La gestió de públics suposa un repte
constant. Indiferentment del sector (públic o privat), és imprescindible
planificar, situar i conèixer la posició que ocupem dins el mercat i
saber on volem estar tenint presents les nostres limitacions. Des de
l'àmbit professional ja fa un temps que es vincula de forma contundent
el màrqueting i la cultura. Aquest context flexibilitza el procés i
l'aplicació del màrqueting anant més enllà de les teories tradicionals.
S'han desenvolupat estratègies pròpies segons les necessitats del sector
i s'han creat noves fórmules de relació i comunicació, essent justament
la comunicació la responsable dels vincles entre els públics i els
equipaments i/o col·lectius artístics.
*Consulta el programa complet de les jornades professionals aquí
HORARI I ESPAI
Divencres 16 d'octubre, de 12:00h a 13:00 h.
Àrea Jornades Llotja Professional. Museu de la Tècnica de Manresa. Ctra. de Santpedor, 55. Manresa 08242.
Marketing relacional a través del Ticketing/CRM i la xarxa 2.0
Explicació de les estratègies de gestió de públics del Teatre Lliure en l'entorn digital
Ponent
David Vericat.
Director de Comunicació del Teatre Lliure de Barcelona (Catalunya)
|
En col·laboració amb
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada