Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments
El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors.
Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat a qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.
Adreçat a:
Persones implicades en la publicitat o la comercialització d'una
empresa cultural, independentment de la seva mida o pressupost. Els
assistents tindran l'oportunitat de conèixer les tècniques que fan
servir els professionals de tot el món per aconseguir els millors
resultats publicitaris amb Google AdWords.
Metodologia:
- - Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
- - Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Taller pràctic amb ordinador a temps real!
Atenció:
per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador
portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d'alimentació
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles
HORARI i ESPAI
Dimarts 13 d'octubre, de 09:00h a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
PONENT
Víctor de Francisco.Va
ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els
seminaris oficials d'AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar
Leader), i n'és professional autoritzat des de l'any 2005. Llicenciat en
ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en
finances i màster en gestió d'Internet per l'Institut Català de
Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç
internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món
d'Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç,
patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o
l'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada