2.2.12

Lectura dramatitzada


Dilluns 6 de febrer de 2012, 20h
Teatre Romea (C/Hospital, 51)
Lectura dramatitzada

Jo sóc aquest que em dic Ausiàs March

Amb Pep Cortés, Joan Peris i Elies Barberà
Guió i narració: Josep Piera - Idea i direcció: Carles Canut

La Fundació Romea en col·laboració amb Amics d’Els Clàssics presenten la lectura dramatitzada Jo sóc aquest que em dic Ausiàs March, una proposta cultural i literària al voltant del poeta valencià que té la voluntat de donar a conèixer i difondre la seva obra.
L’acte està basat en el llibre Jo sóc aquest que em dic Ausiàs March del poeta i narrador Josep Piera en una selecció de poemes d’una tria d’Ausiàs March, en versió al català modern a càrrec del mateix Piera.

Nascut el 1400 a València o a Gandia i mort a València l’any 1459, Ausiàs March és considerat un dels poetes europeus més importants del segle XV, l’obra del qual va ser reconeguda, imitada i admirada durant el Renaixement hispànic. Dotat d’una lucidesa introspectiva gens comuna, March va reinventar el llenguatge de la tradició cortesa i creà una poesia d’expressió concentrada i subtil, tot bastint una concepció extrema de l’amor, basculant entre l’ideal contemplatiu de la raó i la vivència tràgica i conflictiva de la passió.        

Entrada gratuïta. Aforament limitat
Per a una millor gestió, agrairíem confirmació prèvia a:
info@fundacioromea.cat o 93 318 14 31

Per a més informació: info@fundacioromea.cat - 93 318 14 31 - www.fundacioromea.cat