27.4.12

Estratègies de comunicació per a empreses culturals


OBJECTIUS

Proporcionar els coneixements sobre els mitjans de comunicació i les eines bàsiques per desenvolupar el pla de comunicació de la pròpia empresa.

Sessió adreçada a empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i als gerents.

Sessió participativa en què, juntament amb els fonaments teòrics, es duran a terme dos exemples reals de les empreses participants.

20 places disponibles per rigorós ordre d'inscripció. Una sola persona per empresa o entitat

HORA i ESPAI
Dijous 3 de maig de 2012, de les 10:00 h a les 14:00 h.
IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Nicolau d'Olwer. C/del Carme 47. Barcelona 08001.

PONENT
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

Per inscriure't clica aquí



PROGRAMA


Estructura del pla de comunicació