OBJECTIUS
Proporcionar els coneixements sobre els mitjans de comunicació i les eines
bàsiques per desenvolupar el pla de comunicació de la pròpia empresa.
Sessió adreçada a empreses i entitats de tots els
sectors culturals, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i
als gerents.
Sessió participativa en què, juntament amb els
fonaments teòrics, es duran a terme dos exemples reals de les empreses
participants.
20 places disponibles per rigorós ordre d'inscripció. Una sola persona per empresa o entitat
HORA i ESPAI
Dijous 3 de maig de 2012, de les 10:00 h a les 14:00 h.
IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Nicolau d'Olwer. C/del Carme 47. Barcelona 08001.
PONENT
German Ramon-Cortés. Llicenciat en
Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de
comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació
comercial.
Per inscriure't clica aquí
PROGRAMA
- Introducció: objectius de la comunicació
- El marc estratègic: mercat i posicionament
- Utilització dels mitjans: televisió, ràdio, premsa, exterior, cinema, mitjans impresos, relacions públiques, Internet i xarxes socials. Exemples de les empreses culturals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada