26.10.12

lapoderosa

Logo La Poderosa

espai per a la dansa
i els seus contaminants

IN_formals | 27 i 28 d'octubre

JA PODEU RESERVAR ENTRADES!

Trobades in_formals i esporàdiques on poder mostrar treballs inacabats, peces curtes, experiments arriscats. Un espai obert per a la creació...Un lloc per probar i equivocar-se, per a la reflexió i l'intercanvi... Sempre al voltant del cos i dels seus contaminants.


Dissabte 27 d'octubre a les 20h
Diumenge 28 d'octubre a les 20h


PROGRAMA*
· Sekvantaro, de El Pollo Campero
· H(d)ommage, de Violeta Todo Gonzalez
· Sin título, de Amaranta Velarde
· El último salto de Nijinsky, de Tania Arias Winogradow
*Ordre per confirmar

BO D'AJUT: 5 €

IMPRESCINDIBLE RESERVAR:
info@lapoderosa.es (indiqueu nom i cognoms, nombre d'entrades i dia de reserva)

LLOC:
La Poderosa - Riereta, 18 2a planta - Tel. 934431980 (Metro: Paral·lel, Universitat) (Com arribar-hi)

[imatge: Jordi Surribas]

 
  BAR I COSES PER PICAR - FINS A LA 1h

  Vetllada amenitzada amb sessió musical
EL POLLO CAMPERO
SEKVANTARO

Peces codependents de durada relativa en les quals les actrius intentaran no fer teatre. El festeig és el procés de selecció i atracció d'un altre individu amb la finalitat d'establir una relació íntima, la qual sol implicar amor, sexe, compromís, cohabitació o reproducció.
Al voltant d'aquesta idea gira tot l'espectacle, que consta de diverses escenes pensades per ser realitzades en espais no convencionals. Cadascuna d'aquestes sis peces succeeix en un "escenari" diferent (un ascensor, una escala, un bany, una sala petita, un bar). Es tracta d'un recorregut vivencial en el qual el públic acompanya (corteja) a les actrius que, al seu torn, cortegen (acompanyen) al públic.

+info
Violeta Todo Gonzalez
H(d)OMMAGE

H(d)ommage és un duo de dansa/paraula. Des de fa cert temps, el pas dels anys, el que queda i el que desapareix, el rastre que deixa la vida d'un en el record col·lectiu, el pes de l'experiència en els nostres gestos, la intuïció que el que crèiem inamovible és en realitat, caleidoscòpic, m'interroga profundament. Als meus 38 anys m'he adonat que som una generació pont, un punt de trobada entre els nostres predecessors, que han viscut una o més guerres, la gana i l'omnipresent religió, i els nostres successors, completament immersos en el consumisme, la tecnologia i el desencantament. A partir del testimoniatge de diversos ancians (entre 95 i 100 anys) que he tingut la sort de poder entrevistar en asils francesos, i de "Els Anys" de Annie Emaux, H(d)ommage ha començat a construir-se des de fa tres setmanes.

+info
Amaranta Velarde
SIN TÍTULO

Últimament em trobo en situacions on estic exposada i aparentment immòbil. Treball amb pintors que intenten atrapar i retenir la meva imatge.
En aquesta situació on la forma externa roman i per moments tot la resta s'escapa, em pregunto què és el que s'exposa i què és el que es reté. Què és el que l'altre, el de fora, l'espectador està mirant i què és allò que no es pot atrapar ni destriar, tot el que sorgeix i evoluciona a partir d'aquest marge.

+info
Tania Arias Winogradow
EL ÚLTIMO SALTO DE NIJINSKY

Un present per als presents.Treball sobre l'atzar. Com l'atzar en la meva pròpia vida es pot convertir en una peça. Una sèrie de casualitats generen en la meva un impuls per a un regal, una dansa. En aquest cas és a partir d'un accident, un tall en un CD, que es dispara una cerca de moviment amb la idea de compondre aquesta peça a oferir com a regal. El meu present. Negant-me a l'extinció de la dansa en la meva. Un present pel meu. Estic treballant a sobreviure en l'univers del moviment, de la dansa, de l'escènic, gràcies a l'atzar. Permeto que el present influeixi en la meva vida per crear la meva obra i l'ofereixo com a regal. La fe de l'obsequiat sol superar a la meva. Sense la fe de Juan no existiria L'últim salt de Nijinsky.