L'e-mail màrqueting. Taller pràctic de creació de butlletins
 El màrqueting per correu electrònic és una
 eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat 
per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment 
interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè 
finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una 
molt bona eina per aconseguir la fidelitat dels clients existents (fer 
que repeteixin la compra, que provin nous productes, aconseguir que ens 
recomanin a tercers).
 Objectiu
 Capacitar l’alumnat perquè sigui capaç de 
crear i gestionar amb èxit un butlletí amb informació periòdica de la 
seva empresa o bé una publitramesa (mailing) puntual. Així mateix, se’l capacitarà per conèixer com mesurar-ne els resultats.
HORARI i ESPAI
 Dimarts 22 de setembre,  de 9:00h a 14:00 h.
 UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
 Taller pràctic amb ordinador a temps real!
 Atenció:
 per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador
 portàtil amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
 Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
- Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de gent que no ha visitat mai el nostre lloc web.
 - Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de la gent que visita en nostre lloc web.
 - Què és el correu brossa.
 - Com es poden passar els filtres antispam.
 - Com funciona la llei de protecció de dades en relació amb el màrqueting per correu electrònic.
 - Com podem elaborar un butlletí d'èxit.
 - Quines eines tenim per enviar el butlletí.
 - Quan és el millor moment per enviar un correu electrònic.
 - De quines ràtios d'obertura i reactivitat hauríem de gaudir.
 - Com es pot controlar el retorn de la inversió.
 
 PONENT
| 
     | 
   
     
     Montserrat Peñarroya 
     Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa Comercio 
Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d'Infojobs, 
Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia 
fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora 
de Marketing Digital i d'eBusiness en Màsters i Postgraus de 
diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de
 Turisme i Hosteleria), UPF - ESCI, Universitat de Barcelona i també 
imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la 
Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona 
ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència Catalana de Turisme, entre altres. 
 | 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada