6.5.14

PLATAFORMA i+d l'espai d'Eòlia

Curs de Pràctica Professional d'Eòlia 2013·14

LA GENT MOLESTA Del 5 al 10 de maig de 2014, a les 21h.

Taller de creació de dramatúrgies contemporànies
Text i direcció: Carles Mallol

Actors: Tasio Acezat, Anna Maruny, Quique Nubiola, Xesco Palacín, Tània Roca, Sara Sors i Ester Villamor.

Ajudant de direcció: Carla Torres
Escenografia i vestuari: Sílvia Delagneau
Llums: Anna Espunya
Disseny imatge del cartell: Marc Moltó
Sinopsi: Per mi avui és un dia important. M’he comprat un pis. I aquest pis és aquí, al vostre barri. Vosaltres no em coneixeu, jo no us conec a vosaltres, però intueixo, bé, ho sé, ho sé totalment, que ens portarem bé. La manera com avui m’he despertat pensant que finalment ens coneixeríem, que us veuria les cares... Estic content, vull dir, estic molt content. Sóc jove, m’he comprat un pis, m’hi he deixat la pell, els ronyons, el fetge... El dia que vaig decidir-me si em punxen no em treuen sang. M’ho estaven traient tot, no fotem. M’he comprat un pis i m’hi he deixat els collons, però estic content.
PREU: 10 euros (alumnes d'Eòlia i socis de la fundació SGAE: 5 euros)
VENDA ANTICIPADA D’ENTRADES A C/ CASP 82 I C/ BAILÈN 25
RESERVES AL 933 192 397 o eolia@eolia.cat
Amb la col·laboració de :
C/Casp 82, baixos 08010 Barcelona - Tel.: 93 319 23 97 eolia@eolia.cat - www.eolia.cat