11.6.13

L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals

Aquestes propostes del SDE son promogudes per la Generalitat i estan adreçades a empreses i entitats, crec que algunes poden ser interessants per l'AREC i els seus socis i sòcies.



Servei de desenvolupament empresarial

Màrqueting i comunicació


TALLER /

L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals


LinkedIn s’ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d’usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l’aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d’altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional.

Metodologia
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas i aplicacions pràctiques reals.

Requisits mínims
Tenir creat un perfil a LinkedIn i portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual es pugui treballar (ordinador, tauleta, etc.).

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

Adreçat a:
Qualsevol persona que treballi amb una empresa cultural o per a una empresa cultural i que vulgui aprendre a fer servir LinkedIn com a eina estratègica de treball en xarxa professional.

HORARI I ESPAI
Dijous 20 de juny, de les 9.00 a les 14.00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades 1. Barcelona 08003.

PONENT
Víctor de Francisco. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona, UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI). Actualment és el director del màster en màrqueting digital internacional (MDI) de la Universitat Pompeu Fabra-Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI)




1. Introducció a LinkedIn
- Per què LinkedIn? Fets i xifres.
- Fonaments de la llei dels 6 graus i el treball en xarxa.
- Altres xarxes professionals B2B i la seva influència per països.
- Establir els objectius; què pot fer una empresa cultural amb LinkedIn?

2. Configuració i optimització de LinkedIn
- Creació del perfil com a pedra angular d’activitat, d’acord amb els objectius.
- Configuració del perfil al 100%.
- Creació i optimització de la pàgina d’empresa.
- Ús de les eines per a empreses.

3. Acció a LinkedIn
- Estratègies de creixement i aprofitament d’una xarxa eficaç a escala internacional.
- Ús dels grups de LinkedIn; maximitzar el benefici.
- Els comptes Premium: característiques i usos.
- LinkedIn Ads: configuració, acció i control.

4. Característiques avançades, trucs i consells
- La integració de Twitter per maximitzar la participació.
- L’ús del vídeo a LinkedIn.
- Els usos i els beneficis de les aplicacions de LinkedIn.
- L’ús de LinkedIn Mobile, LinkedIn Stats i LinkedIn Signal.


COMPARTEIX-HO  Compartir al Facebook Compartir al Twitter
Generalitat de Catalunya - Servei de desenvolupament empresarial