14.2.13

La Poderosa

JA PODEU RESERVAR ENTRADES!

Trobades in_formals i esporàdiques on poder mostrar treballs inacabats, peces curtes, experiments arriscats. Un espai obert per a la creació...Un lloc per probar i equivocar-se, per a la reflexió i l'intercanvi... Sempre al voltant del cos i dels seus contaminants.


Dissabte 16 de gener les 20h
Diumenge 17 de gener a les 20h


PROGRAMA*

· La forêt, de Darío Barreto Damas
· Sin título,de Elizabeth Ward
· Treinta Tuertos #2 , de Jaume Ferrete
· 24/SEPTIEMBRE/1980", de Paqiro López.
*Ordre per confirmar

BO D'AJUT: 5 €

IMPRESCINDIBLE RESERVAR:
info@lapoderosa.es (indiqueu nom i cognoms, nombre d'entrades i dia de reserva)

LLOC:
La Poderosa - Riereta, 18 2a planta - Tel. 934431980 (Metro: Paral·lel, Universitat) (Com arribar-hi)

[imatge:Minter, Marilyn]





La forêt | Darío Barreto Damas

El pretext principal ho amago, la seva evidència formal trenca l'objecte de la peça.Es això. És simple. El bosc, La forêt.
La peça està oberta a variacions i desenvolupament, pot ser que amb el temps el seu contingut adquireixi un altre caràcter, o no.

Darío Barreto Dames, 1993. Adquireixo la meva base tècnica, teòrica i artística en el Teatre Victòria, en S/C de Tenerife.  Actualment estudio Coreografia i Interpretació en L´Institut del Teatre, lluitant per no caure en el preestablert.
Ler más>>

Sin título |Elisabeth Ward

El treball que presentaré forma part d'una pràctica en solitari que muta de manera constant. L'equilibri, la inestabilitat i els salts en espiral són temes que apareixen sovint en aquests exercicis que solen acompanyar-se d'antigues cançons punk, gòtiques o electroclash. A poc a poc la política ha guanyat pes en aquest treball mitjançant textos gravats i/o escriptura automàtica.

Elizabeth Ward es va formar a les escoles de ballet d'Atlanta, Joffrey, Sant Francisco i Pennsylvania i després va estudiar Improvisació en el Bennington College de Vermont. La improvisació i el ballet clàssic segueixen influint en el seu treball. Elizabeth ha presentat treball en solitari a Nova York, Atenes, Portland, Seattle, Minneapolis, Berlín... Actualment forma part del projecte “Capitalism as we live it” amb els artistas visuals Liv Strand y Andrea Cruetz.
Leer más>>

Treinta Tuertos #2 | Jaume Ferrete

Trenta Tuertos #2 | Jaume Ferrete
Trenta Tuertos #2 és una iteració de vint minuts.
Trenta Tuertos és un treball iteratiu; és a dir, que es repeteix i els resultats d'una repetició s'usen com a punt de partida per a la següent.
Trenta Tuertos és un treball en viu que es construeix a partir d'elements relacionats amb l'audiència; amb com aquesta es conforma, es fa present, es relaciona...
Trenta Tuertos és un treball de mitjà-llarg recorregut que es desenvolupa paral·lelament al seu arxiu de descàrregues http://www.jaumeferrete.net/treintatuertos

Jaume Ferrete Vazquez, 1980.
El seu treball s'articula entorn dels usos, funcions i accidents de la veu; així com règims de mediació amb audiències possibles. Desenvolupa la seva activitat en l'àmbit de les arts visuals: galeria Estrany de la Mota, Barcelona; o Urban Video Project, Nova York...
Leer más>>

24/SEPTIEMBRE/1980 de Paqiro Lopez

Basant-me en la meva experiència personal, en els meus treballs busco el que queda d´allò que és meu, el que s'esperava de mi , i,sobretot, el que crec que sóc.
També busco el destí que m'havia marcat abans de néixer, allò que se´m ha imposat i la lluita per deixar créixer el meu veritable jo.
Mitjançant la representació, la dansa, el moviment , la veu i el tractament de la llum , separaré el JO real, del JO manipulat per mi mateix i deixaré veure el que els altres volen veure. El meu JO lluitarà, ballarà, riurà, plorarà i dirà mentides per aconseguir créixer i ser el que veritablement desitjo.

Paqiro López
Nascut a la "Illa de León", Cadis , en una família gitana d'antigues tradicions en la qual sóc l'únic home.
Ja de petit tenia certes inquietuds artístiques. Vaig participar en diverses companyies de teatre amateur en espectacles de teatre de carrer.
Després d'una estada en O.K, vaig estudiar Disseny de Modes i Patronatge Industrial a Jerez de la Frontera.

Leer más>>