12.3.15

COMPARTIM LA MALA HÒSTIA

Gràcies Jordi,
ho manifestem com ho manifestem, compartim la mala hòstia.
Senyor Mariano Rajoy.
Avui estic de mala hòstia !!! Probablement, això no em fa tenir cap filtre, i tinc ganes de dir les coses tal com les sento.
Fins el pebrots n'estic, de la seva incapacitat.
S'ha de ser mooooolt imbècil, per a mantenir 'IVA cultural, al 21%.
Només té una explicació : a vostè , no l'hi ha interessat MAI , la Cultura. És un fet evident, tenint en compte les seves capacitats.
Probablement, li interessi més invertir en presons, perquè tard o d'hora, és possible que hi vagi a parar.
Un País sense cultura, és un País d'esclaus.
Si vostè no va mai al teatre, o al cine, o a un espectacle de dansa, o de Pallassos, o a un Museu, o a una Biblioteca, que el donin pel sac, però hi ha mooooolts ciutadans, que si que volen anar-hi i vosté, fa tot el que pot, perquè no sigui així.
Això que vostè fa, mantenir l'IVA cultural al 21%, jo ho qualifico de Terrorisme anticultural.
Desitjo amb tota la meva ànima, que els seus, en pateixin les conseqüències , d'una manera crua, sense filtres, com el meu "discurs".
Esgotat de la seva ignorància, el maleeixo !!!
S'acomiada de vostè , molt encabronat, un tio que estima la cultura.
Que et donin pel...

Jordi Martínez Vendrell