26.10.13

TALLER PRÀCTIC DE XARXES SOCIALS



 Veurem principalment com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci.

Objectius
Capacitar el participant perquè pugui gestionar la imatge de la seva empresa a les xarxes socials, així com treure'n el màxim profit.

Metodologia
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en la comunicació de les seves empreses.

Atenció: per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d'alimentació.

Aforament limitat. Una persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

HORARI I ESPAI

Dimarts 5 de novembre, de 10:00 h a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003. 




PONENT
Montserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA  Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l'estratègia en e-business (negoci electrònic), la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.