Objectius: Arran de la campanya "Escena 25",
destinada a aproximar les arts en viu als joves d'entre 18 i 25 anys,
hem pogut obtenir informació significativa d'aquest col·lectiu: més de
25.000 joves s'han registrat a la plataforma d'Escena 25, i ens han
explicat quins interessos tenen i com es mouen. Aquest coneixement, que
ens permet apropar la cultura als joves, el volem incrementar amb
l'aportació de diferents punts de vista: el sociològic, el de la
comunicació i el màrqueting, i de l'anàlisi de dades. D'aquesta manera,
podrem elaborar i compartir estratègies que serveixin per incrementar la
presència en l'àmbit cultural del públic jove, el nostre públic de
futur.
Sessió adreçada als professionals
vinculats a les arts escèniques i a la música d'arreu de Catalunya,
interessats a apropar la cultura als joves i, sobretot, als espais
escènics musicals que han participat en la campanya "Escena 25", perquè
sàpiguen com utilitzar les dades obtingudes.
HORA i ESPAI
Dijous 30 de gener, de 9.45 a 14.00h.
Sala d'actes de l'Arts Santa Mònica. Rambla Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.
09.45 - 10.00h. Incripcions
10.00 - 10.30h. "Escena 25", una eina per a la gestió de públics joves, a càrrec de Jordi Sellas, director general de Creació i Empreses Culturals.
10.30 - 11.00h. Dieta cultural dels joves, a càrrec de Sergi Mosteiro, estadístic especialitzat en sociologia cultural.
11.00 - 12.00h. Túnel de conversió aplicat als públics, a càrrec de Ferran López, analista de dades i assessor de màrqueting en projectes culturals. Director de TekneCultura.
12.00 -12.15 h. Pausa
12.15 - 13.15h. Com iniciar el diàleg amb els públics joves, a càrrec de Cristina Salvador, directora d'aPordada Comunicació.
13.15 - 14.00h. Taula rodona oberta de valoració de la campanya.a
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada