10.10.14

EÒLIA. Escola Lliure Últims dies de matrícula per al curs 2014-2015



Escola Lliure
Últims dies de matrícula per al curs 2014-2015 

PLA FORMATIU DE CANT
3,5 hores setmanals (un matí o una tarda). Encarat a la formació per cantants, amb classes de tècnica vocal, laboratori de cant i una sessió setmanal de cant particular.

 
Altres plans formatius de l'Escola Lliure d'Eòlia: 
  • PLA DE DIRECCIÓ ESCÈNICA I DRAMATÚRGIA
  • PLA BÀSIC D'INTERPRETACIÓ
  • PLA FORMATIU D'INTERPRETACIÓ (Recorregut de Teatre, Cinema i Televisió i Recorregut de Teatre i Musical)


Curs de Coaching actoral per a cantants.
Una peça i un concertant. 
amb Xavier Albertí, Director de teatre i músic

Es treballarà sobre la comprensió del text, la dramatúrgia, el context històric de la creació, el recorregut emocional, el suport tècnic expressiu i les estratègies de recepció de la peça escollida per l'alumne.
Dates: 30 de novembre de 2014, 9 i 10 de gener de 2015.
Horaris: matí (10-14h) i tarda (16-20.30h)
Concert final: Dissabte 10 de gener a les 21h


El Planter: Frozen, el musical.
Curs semestral  

amb Mar Monegal, Paula Malia i Celeste Ayus
Només queden places disponibles per nens (de 7 a 11 anys)!
Cada dissabte de 10h a 12h, de novembre a març. + informació

Shiatsu Moviment - Contacte Viu
Curs formatiu amb amb Cristina Hernando

Dirigit a persones interessades en aprendre els fonaments del Shiatsu com a eina de relació terapèutica i de contacte, tant a nivell pràctic com a teòric. El nivell s'equipara al primer curs de qualsevol formació de Shiatsu, i es reconeix acadèmicament com a tal.
De novembre a juny. Els dimecres de 19:30h a 22h.
+ informació

Trobada amb Edgar M. García-Rivera 
Presentat per Joan Lluis Bozzo i Joan Vives 

Dimarts 14 d'octubre a la Sala Orwell (c/Bailèn 23)  

Parlarem sobre la tècnica d'actuació de la "Imaginación Relativa" i sobre el "Teatro Repertorio Universidad de Puerto Rico", la seva companyia de Teatro Residente on col·laboren estudiants amb professionals d'alt nivell.  

"Visualizar este proceso de creación (de personaje) como la combinación de elementos químicos en un balance perfecto depura el conocimiento y la comprensión de la multiplicidad de dimensiones humanas cuando se representa un personaje frente a una audiencia. Aunque parece complejo, es con elementos minimalistas colocados sobre un escenario -como dos sillas y un cajón- que el actor puede lograr un resultado más puro y, por supuesto, más efectivo. Esto se produce por medio de la imaginación relativa, que incorpora a estos elementos minimalistas el uso de los instrumentos básicos del actor (voz, cuerpo, emociones, intelecto e imaginación) para la construcción y ejecución de un personaje que sirve, de manera cabal, a una creación dramática."
    
Dos sillas y un cajón: el actor y la imaginación relativa
Edgar M. García Rivera, MFA

Més informació:  eolia@eolia.cat