13.10.14

Jo vinc d’un poble prim i estirat.

Estimats amics i amigues, aquest ha sigut el segon estiu que hem estat presentant el nostre disc Desperta!. Són molts els concerts i festivals el els quals hem pogut participar i estem molt contents amb tot el viscut i tota la gent que ens heu ajudat a tirar avant.

Ara comencen a nàixer noves cançons i a dibuixar-se nous projectes de futur. Si tot va segons l’esperat, l’Abril del 2015 tornarem a entrar a l’estudi per enregistrar nou disc. I com que encara queden uns mesos, hem decidit deixar-vos amb la mel a la boca i regalar-vos un tema d’avançament que ve acompanyat d’un videoclip.

Prim i estirat parla de l’estima cap al propi poble i la seua gent. Un regal que, inevitablemenT, us havíem de fer a totes i tots aquells que ens heu donat suport durant aquestos anys.

Aquesta nova cançó ha estat produïda per David Rosell (Txarango, Els Catarres, Brams) i enregistrada al Sótano Estudios de Castalla. Pel que fa al videoclip, ha estat pensat i realitzat per Amador Pérez i Luís Pérez de l’espai Coworking MeCo d’aquesta mateixa localitat. Tots tres uns grans professionals que han fet possible aquesta nova aventura.

Una abraçada!

LLETRA:

Jo vinc d’un poble
prim i estirat
on el sol busca l’alba,
sempre, rere el mar.

Jo vinc d’un poble viu,
viu i arrelat
que quan plou se li oblida que
és de secà’.

Jo vinc d’un poble
de serra mullada,
de rius secs i pous de neu
caiguts pel temps.

I el meu poble és allà on sóc jo,
allà on em porta el vent.

Sóna l’ànima d’un poble,
Brillen ànsies de llibertat.
Lluita i pau a una s’aclamen,
Un cant a la identitat
Per un poble que reclama
el que sempre ha estat seu
perquè no podran res
si cridem a una veu!

Jo vinc d’un poble
que renaix de les arrels.
I el meu poble naix amb força,
La força de quatre vents.
Vents que porten esperança,
Vents que busquen un estel
I el meu poble naix amb força,
La força de quatre vents.

Sona l’ànima d’un poble,
Brillen ànsies de llibertat.
Lluita i pau a una s’aclamen,
Un cant a la identitat
Per un poble que reclama
el que sempre ha estat seu
perquè no podran res
si cridem a una veu!