31.7.15

CultHunter’s Manual

 


NOTA DE PREMSA
 
puntets linia-01
 
Neix CultHunter’s Manual, la publicació de tendències culturals aplicables a l’empresa
 
Aquest estiu neix CultHunter’s Manual, una publicació que analitza l’evolució dels moviments artístics i culturals i els adapta per crear noves propostes de valor innovadores i úniques que es poden aplicar a les organitzacions. Aquest manual, que es publica bimensualment, està realitzat per experts en tendències culturals i  recopila noves pràctiques detectades per artistes i experts de diferents països i continents.

El CultHunter’s Manual, que es pot adquirir en format digital a través de la plataforma www.culthunting.com, és una publicació dirigida a interessats en els nous moviments culturals però sobretot a aquells directius amb interessos per innovar a la seva organització. El CultHunter’s Manual proporciona idees, basades en casos d’èxit internacionals, per innovar i transformar les organitzacions. Per exemple, els lectors poden comprovar com les noves tecnologies s’han aplicat a processos creatius en el món de les arts escèniques i aplicar-ho en la creació de producte.
 

Cada número, una temàtica

El CultHunter’s Manual es publica cada dos mesos i tracta diferents temàtiques culturals. A data d’avui ja s’han publicat els dos primers números del Culthunter’s Manual.
El primer analitza la vinculació d’art i tecnologia i acosta a les empreses com s’ha innovat en el món de l’art visual, l’arquitectura o el disseny gràcies a les noves tecnologies i convida als lectors a aprofitar aquestes tendències en les seves organitzacions. Han col·laborat en aquest número, entre altres, Tomás Díez (director de Fab Lab Barcelona), Enric Pladevall (escultor), o Pep Salazar (expert en industries creatives).

El segon CultHunter’s Manual fa un zoom de les tendències en arts escèniques, concretament en teatre, circ, dansa, música i òpera. Persones de la talla de Cesc Gelabert (ballarí i coreògraf), Emmanuelle Hébert (Consellera d’Indústries Creatives de Montreal), o David Ymbernon (artista visual i escènic), ens parlen de com evolucionen les formes de participació del públic, la innovació en la posada en escena i la irrupció de nous formats de representació.

El següents temes tractats seran Literatura, Cine i Audiovisual, i Gastronomia.

Un projecte de CultHunting

El CultHunter’s Manual s’emmarca dins de CultHunting, una proposta transversal que pretén resoldre els nous reptes de les organitzacions a través de la força transformadora de l’art i la cultura. El CultHunter’s Manual pren lògica com una publicació que recull propostes pensades per a gestors i líders empresarials de diferents sectors que volen adaptar-se als canvis socials i beneficiar-se dels impactes positius que l’art i la cultura poden tenir en les organitzacions.

Per a més informació o per sol·licitar el CultHunter's Manual, posa't en contacte amb:

Marian: marian.abrines@aportada.com
Genèric: info@culthunting.com
 
Publica un comentari a l'entrada