5.10.15

Activitats SDE

16.10.2015 / SEMINARIS:

Màrqueting cultural. Relacionar-se amb els públics

El Departament de Cultura, mitjançant l'SDE, col·labora a les jornades professionals* que organitza la 18a Fira Mediterrània de Manresa, amb una proposta in/formativa que planteja els nous reptes del màrqueting en l'estratègia de públics.
La gestió de públics suposa un repte constant. Indiferentment del sector (públic o privat), és imprescindible planificar, situar i conèixer la posició que ocupem dins el mercat i saber on volem estar tenint presents les nostres limitacions. Des de l'àmbit professional ja fa un temps que es vincula de forma contundent el màrqueting i la cultura. Aquest context flexibilitza el procés i l'aplicació del màrqueting anant més enllà de les teories tradicionals. S'han desenvolupat estratègies pròpies segons les necessitats del sector i s'han creat noves fórmules de relació i comunicació, essent justament la comunicació la responsable dels vincles entre els públics i els equipaments i/o col·lectius artístics.
*Consulta el programa complet de les jornades  professionals aquí

HORARI I ESPAI

Divencres 16 d'octubre, de 12:00h a 13:00 h.
Àrea Jornades Llotja Professional. Museu de la Tècnica de Manresa. Ctra. de Santpedor, 55. Manresa 08242.
Marketing relacional a través del Ticketing/CRM i la xarxa 2.0
Explicació de les estratègies de gestió de públics del Teatre Lliure en l'entorn digital
 
Ponent
David Vericat. 
Director de Comunicació del Teatre Lliure de Barcelona (Catalunya)  
 
 
 
 
 
 
 
En col·laboració amb